نریماننریمان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

مرد کوچکم نریمان

....

1391/12/13 15:03
نویسنده : مامان مریم
333 بازدید
اشتراک گذاری

تو داری بزرگ میشی و من هنوز در شوق اولین دیدارت شور و هیجان دارم...... در آغوشم میایی بی منت مرا می بوسی از ته دل نگاهم می کنی ... و منو دیونه تر از قبل می کنی .. چه عشقی بالاتر از این!!!! روزها می گذره و می گذره و شاید دیگر به این راحتی خودت را در آغوشم گم نکنی ..... مرد می شوی و غرور مردانه ات اجازه نمی دهد هر لحظه که اراده کنی مادرت را ببوسی و مادر قربان صدقه ات برود... شاید برایت کسر شان می شود ... مرد شدی و مادرت هنوز در شوق اولین نگاهی که به صورت معصومت انداخت تو را می خواهد .... نگرانم از حسرتهای اینده ام برای عشق ورزیدن به تو ..... ولی می دانم به مانند اسمت مرد بزرگی خواهی شد .... مردی که عشق و سوز و شور مادرش را هرگز و هرگز زیر غرور بلوغ جوانی ش پنهان نخواهد کرد..... توقع زیادی ازت ندارم ... نریمانم وقتی بزرگ شدی و مرد شدی مادرت را از یاد نبر... همین . مرد ماندگار من عاشقانه دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Sepi mami parmin
14 اسفند 91 1:51
اي جونم قربون دوستم برم با اين احساسات لطيفش مريمي مطمئن باش اين نريمان جيگر با او چهره جديش يه قلب مهربوني داره كه تا اخر دنيا هم كه باشه بهترين پسر دنيا برات ميشه، شك نكن، واي مي دوني همش ياد چي مي يفتم ؟ جلو خندشو مي گرفت وقتي فواد نگاش مي كرد، دلم ضعف ميره براش هي روشو مي كرد اون ور مي خنديد. قربونش برم عروسكه به خدا ، خدا نگه دارش باشه
مصي مامي پرهام
20 اسفند 91 8:34
دوست مهربونم خيلي احساس پاک و لطيفي داري من مطمئنم مطمئنم که نريمان عشق من روزي در کنار سجاده دعاش دستاشو به سوي خدا بلند ميکنه و با صداي مردونه خودش ميگه خداوندا زیباترین لحظه‌ها را نصیب مادرم کن، که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است ...
خدايا مادرمو حفظ کن که همه کس و همه چيز من است. و بلند و با غرور فرياد ميزنه

مادرم دوستت دارم

نريمان جون خاله مصي هم همواره براي شاد بودن زندگي تو و خانوادت دعا ميکنه اميدوارم هميشه شاد و خرم و خوش سرحال باشي و پله‌هاي ترقي رو خيلي زود طي کني عزيزم بوس براي نريمان عشقم و خاله مريم


گریه م گرفت مصی گفتی با صدای مردونش ... فککککککک کن اینا مرد بشت بزرگ شن اخخخخی